Footballers

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Footballers

3 posters

    Snart slut på årets premier league.

    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Snart slut på årets premier league. Empty Snart slut på årets premier league.

    Inlägg  Admin tis apr 15, 2008 2:32 pm

    Ja snart är det slut av året Premier League..
    Jag tycker det känns lite sorligt att det snart är över, jag vill ju se mer Spurs Mmatcher. Smile

    Va tycker ni andra?
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Snart slut på årets premier league. Empty Sv: Snart slut på årets premier league.

    Inlägg  Administratör tis apr 15, 2008 2:48 pm

    Tråkigt! såklart!
    MUFC-
    MUFC-


    Antal inlägg : 23
    Registreringsdatum : 08-03-26
    Ålder : 33

    Snart slut på årets premier league. Empty Sv: Snart slut på årets premier league.

    Inlägg  MUFC- lör apr 19, 2008 12:26 pm

    Självklart är det tråkigt att världens bästa liga tar slut snart.. men mest av allt är det bara fruktansvärt nervöst nu inför slutspurten. Om United tar 3poäng idag mot Blackburn, ja då är det riktigt riktigt nära..

    OT: Du spurssupportern, hur tycker du det känns iår med tottenham? Är du nöjd? Ligan har ju itne gått så speciellt bra men ni vann ändå en titel och kvalificierade er för europaspel och det måste kännas skönt?
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Snart slut på årets premier league. Empty Sv: Snart slut på årets premier league.

    Inlägg  Administratör mån apr 21, 2008 10:54 am

    Manchester tappade i går två poäng mot Blackburn men var nära att tappa alla 3. Carlos Tevez gjorde det kvitterande målet. Ligan lever fortfarande.
    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Snart slut på årets premier league. Empty Sv: Snart slut på årets premier league.

    Inlägg  Admin mån apr 21, 2008 3:18 pm

    MUFC- skrev:

    OT: Du spurssupportern, hur tycker du det känns iår med tottenham? Är du nöjd? Ligan har ju itne gått så speciellt bra men ni vann ändå en titel och kvalificierade er för europaspel och det måste kännas skönt?

    Jag tycker det har gjort en ahalv bra säsong. Med de spelarna de har borde de gjort bättre. Ramos har försig gjort ett jävligt bra jobb tycker jag och jag tror de kan bli farliga nästa säsong när de får börja om från början.
    Ja absolut känns det skönt för europaspel dock tror jag inte vi kommer så långt men det är en anan historia.

    Sponsored content


    Snart slut på årets premier league. Empty Sv: Snart slut på årets premier league.

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: fre mar 29, 2024 3:01 am