Någon som har någon trevlig fotbollsresa att berätta om så får ni gärna göra det här. Själv funderar jag på att ta en tripp ner till milano och se milan - inter i början av maj skulle bli en riktigt fet resa!
5 posters
Fotbollsresor
Administratör- Div.3
- Antal inlägg : 83
Registreringsdatum : 08-03-19
Ålder : 35
- Inlägg 1
Fotbollsresor
MUFC-- Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 08-03-26
Ålder : 34
- Inlägg 2
Sv: Fotbollsresor
Japp, det derbyt kan vara en riktig upplevelse kan jag tänka mig.
Jag har varit och sett el classico i Barcelona och det är en upplevelse, det är det.. Men jag har aldrig varit speciellt intresserad av spansk fotboll och kulturen där är väldigt speciell, knappt några bortasupportrar alls o.sv. men rent fotbollsmässigt så är det något jag rekommenderar.
Har även sett på fotboll i Italien, Tyskland, Holland o.s.v. men absolut ingenting går upp mot den engelska fotbollen.
Jag har varit i Manchester fem gånger och sett Manchester United och det är något fantastiskt, kan bero på att jag har starka känslor för laget, men den engelska fotbollskulturen måste ses på plats. Det är fantastiskt bra stämning, inte speciellt dyrt att åka dit och det kanske häftigaste är alla dessa fanatiska supportrar i alla åldrar!!
Rekommenderar er att åka till England om ni inte gjort det, extremt häftigt.
Jag har varit och sett el classico i Barcelona och det är en upplevelse, det är det.. Men jag har aldrig varit speciellt intresserad av spansk fotboll och kulturen där är väldigt speciell, knappt några bortasupportrar alls o.sv. men rent fotbollsmässigt så är det något jag rekommenderar.
Har även sett på fotboll i Italien, Tyskland, Holland o.s.v. men absolut ingenting går upp mot den engelska fotbollen.
Jag har varit i Manchester fem gånger och sett Manchester United och det är något fantastiskt, kan bero på att jag har starka känslor för laget, men den engelska fotbollskulturen måste ses på plats. Det är fantastiskt bra stämning, inte speciellt dyrt att åka dit och det kanske häftigaste är alla dessa fanatiska supportrar i alla åldrar!!
Rekommenderar er att åka till England om ni inte gjort det, extremt häftigt.
Administratör- Div.3
- Inlägg 3
Har tyvärr bara sett fotboll i Barcelona än så länge. men skulle gärna vilja se en premier league match enda nackdelen är att biljetterna till de bra matcherna är så fruktansvärt dyra i spanska och engelska ligan. MEN DET ÄR DET VÄRT!
Admin- Div.4
- Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 08-03-18
- Inlägg 4
Jag var för ca 1 år sen tror jag och såg mitt favorit i engelska Tottenham - Fullham kanske inte riktigt höjdar match men men. Det var kul att se dom spela och det är riktigt bra stämning måste jag säga. Det är något jag sla göra igen kolla engelsk fotboll kanske tottenam och något bättre lag.
Yid
Yid
Administratör- Div.3
- Inlägg 5
yid yid yid yid yid yid yid
Nukiz- Antal inlägg : 10
Ålder : 36
- Inlägg 6
haha kanske inte har så mycket att komma med, men jag var i norrköping precis och det var grymt kul och grymt drag..gillade två våningspubben som var fylld med gårdare
erik- Div.4
- Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 08-03-20
- Inlägg 7
Nukiz skrev:haha kanske inte har så mycket att komma med, men jag var i norrköping precis och det var grymt kul och grymt drag..gillade två våningspubben som var fylld med gårdare
Djurgårdare *
Finns ingenting som heter gårdare.