Footballers

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Footballers

+3
Administratör
Nukiz
Admin
7 posters

    Vilka tar hem ligan?

    Omröstning

    Vilket lag tar hem ligan?

    [ 3 ]
    Vilka tar hem ligan? Bar_left33%Vilka tar hem ligan? Bar_right [33%] 
    [ 0 ]
    Vilka tar hem ligan? Bar_left0%Vilka tar hem ligan? Bar_right [0%] 
    [ 5 ]
    Vilka tar hem ligan? Bar_left56%Vilka tar hem ligan? Bar_right [56%] 
    [ 0 ]
    Vilka tar hem ligan? Bar_left0%Vilka tar hem ligan? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Vilka tar hem ligan? Bar_left11%Vilka tar hem ligan? Bar_right [11%] 

    Totalt antal röster: 9
    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Vilka tar hem ligan? Empty Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Admin ons mar 19, 2008 6:44 pm

    Ja vilka tar hem ligan?

    Arse?

    chelsea?

    ManU?

    Liverpool?
    Nukiz
    Nukiz


    Antal inlägg : 10
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 35

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Nukiz ons mar 19, 2008 7:51 pm

    Man u tar hem hem hela skitan. Den saken e klar. ronaldo e glödhet Very Happy
    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Admin ons mar 19, 2008 8:00 pm

    Hoppas inte säger jag bara gillar inte ManU nånstans.. och speciellt inte ronaldo.
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Administratör tor mar 20, 2008 11:58 am

    Hoppas arsenal tar hem det men tror att Man U gör det tillslut, som sagt ronaldo är glödhet:Bättre än Best
    Ronaldos två mål i går gjorde att han slog George Best rekord för antal mål under en säsong ... Källa: sportal.se
    erik
    erik
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 40
    Registreringsdatum : 08-03-20
    Ort : Norra huvudstaden

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  erik tor mar 20, 2008 9:23 pm

    Hoppas på Liverpool, men tyvär tror jag Arsenal vinner.
    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Admin tor mar 20, 2008 9:25 pm

    av dessa lag hoppas jag på helst på liverpool men min favorit lag e ju så klart spurs!!!
    Norelli
    Norelli


    Antal inlägg : 6
    Registreringsdatum : 08-03-25

    Vilka tar hem ligan? Empty united vad annars?

    Inlägg  Norelli tis mar 25, 2008 4:08 pm

    Det är givet att United tar hem titeln i år. Absolut bredaste och vassaste truppen tillsammans med världens bästa tränarstab så kan man inte misslyckas.
    Sug på den Arsenal Wink
    Freddie
    Freddie


    Antal inlägg : 18
    Registreringsdatum : 08-03-25
    Ort : Stockholm

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Freddie tis mar 25, 2008 5:01 pm

    Norelli skrev:Det är givet att United tar hem titeln i år. Absolut bredaste och vassaste truppen tillsammans med världens bästa tränarstab så kan man inte misslyckas.
    Sug på den Arsenal Wink


    Världens bästa tränarstab?? Med den truppen skulle fan till och med Lagerbäck kunna skapa ett vinnande lag. Kolla istället i Arsenal. Där snackar vi tränare. Att göra det som Wenger lyckats göra i år med den truppen är enormt stort! Very Happy
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Administratör tis mar 25, 2008 5:26 pm

    Håller med Freddie. Wenger är solklart bästa tränaren i England! lyckas få mediokra spealare att blomma ut totalt.
    Norelli
    Norelli


    Antal inlägg : 6
    Registreringsdatum : 08-03-25

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Norelli tis mar 25, 2008 8:11 pm

    Jag håller med er om att det är ganska bra jobbat av wengér att få ett mittlag i england till att ligga i topp i PL men längre än såhär (mars) tror jag inte arsenal orkar 4 kryss matcher i rad och förlust mot Chelsea är inget vidare facit... undrar hur april kommer se ut? Smile
    Nu är United om och förbi och kommer hålla sig där TROTS Chelsea och Arsenal kvar att spela mot.
    Freddie
    Freddie


    Antal inlägg : 18
    Registreringsdatum : 08-03-25
    Ort : Stockholm

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Freddie ons mar 26, 2008 12:27 am

    Norelli skrev:Jag håller med er om att det är ganska bra jobbat av wengér att få ett mittlag i england till att ligga i topp i PL men längre än såhär (mars) tror jag inte arsenal orkar 4 kryss matcher i rad och förlust mot Chelsea är inget vidare facit... undrar hur april kommer se ut? Smile
    Nu är United om och förbi och kommer hålla sig där TROTS Chelsea och Arsenal kvar att spela mot.

    Får man verkligen skriva här när man är så tankad som herr Norelli? Wink Very Happy

    Oavsett hur serien slutar så får kan man aldrig ta ifrån Arsenal att dem har gjort ett fantastiskt år. Wenger är och kommer förbli nummer ett i PL.
    MUFC-
    MUFC-


    Antal inlägg : 23
    Registreringsdatum : 08-03-26
    Ålder : 33

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  MUFC- ons mar 26, 2008 7:41 pm

    Freddie skrev:
    Norelli skrev:Jag håller med er om att det är ganska bra jobbat av wengér att få ett mittlag i england till att ligga i topp i PL men längre än såhär (mars) tror jag inte arsenal orkar 4 kryss matcher i rad och förlust mot Chelsea är inget vidare facit... undrar hur april kommer se ut? Smile
    Nu är United om och förbi och kommer hålla sig där TROTS Chelsea och Arsenal kvar att spela mot.

    Får man verkligen skriva här när man är så tankad som herr Norelli? Wink Very Happy

    Oavsett hur serien slutar så får kan man aldrig ta ifrån Arsenal att dem har gjort ett fantastiskt år. Wenger är och kommer förbli nummer ett i PL.

    Hur kan du få wenger till nummer ett i PL? Han är visserligen extremt bra på att utveckla unga spelare och han ska ha enormt med beröm med tanke på att han inte lagt ner
    speciellt mycket pengar på detta lag arsenal idag har. Men i slutändan handlar det ju om att VINNA titlar och där vet både du och jag att SAF och hans Man Utd är mer framgångsrikt under de senaste åren. Sen är det inte okej att bli kallad världens bästa tränare om du på tre veckor går från ett 5poängs försprång till att ligga 6poäng efter, men som sagt, han är en extremt bra tränare annars. Twisted Evil
    Freddie
    Freddie


    Antal inlägg : 18
    Registreringsdatum : 08-03-25
    Ort : Stockholm

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Freddie ons mar 26, 2008 8:06 pm

    MUFC- skrev:
    Freddie skrev:
    Norelli skrev:Jag håller med er om att det är ganska bra jobbat av wengér att få ett mittlag i england till att ligga i topp i PL men längre än såhär (mars) tror jag inte arsenal orkar 4 kryss matcher i rad och förlust mot Chelsea är inget vidare facit... undrar hur april kommer se ut? Smile
    Nu är United om och förbi och kommer hålla sig där TROTS Chelsea och Arsenal kvar att spela mot.

    Får man verkligen skriva här när man är så tankad som herr Norelli? Wink Very Happy

    Oavsett hur serien slutar så får kan man aldrig ta ifrån Arsenal att dem har gjort ett fantastiskt år. Wenger är och kommer förbli nummer ett i PL.

    Hur kan du få wenger till nummer ett i PL? Han är visserligen extremt bra på att utveckla unga spelare och han ska ha enormt med beröm med tanke på att han inte lagt ner
    speciellt mycket pengar på detta lag arsenal idag har. Men i slutändan handlar det ju om att VINNA titlar och där vet både du och jag att SAF och hans Man Utd är mer framgångsrikt under de senaste åren. Sen är det inte okej att bli kallad världens bästa tränare om du på tre veckor går från ett 5poängs försprång till att ligga 6poäng efter, men som sagt, han är en extremt bra tränare annars. Twisted Evil




    Precis som du säger så hamnar det om att vinna titlar, och det kan ingen ta ifrån Man Utd. Men jag hävdar fortfarande att Wenger är den bästa i PL eftersom att, precis som du skrev, han har gjort ett riktigt bra lag utav ett gäng som ingen trodde på. Enda anledningen till att Arsenal lyckades tappa sitt försprång är bristen på rutin, och den kan inte Wenger påverka nu.
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Administratör tor mar 27, 2008 12:34 pm

    Ingen kan ta i från SAF att han är en oerhört bra tränare och vinner mycket titlar fast det har wenger också gjort när han hade ett lika etablerat lag som MAN U har i dagsläget och ajg är övertygad om att han kommer även i framtiden vinna titlar som tränare för Arsenal. OMÖJLIGT för mig efter lite funderingar att säga vilken utav dessa två som egentligen är bäst eftersom båda har fått förtroendet under en väldigt lång tid för två av världens största klubblag och gjort det med framgång.

    Sponsored content


    Vilka tar hem ligan? Empty Sv: Vilka tar hem ligan?

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: tor mar 28, 2024 11:19 pm