Footballers

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Footballers

5 posters

    Fotbollsresor

    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Fotbollsresor Empty Fotbollsresor

    Inlägg  Administratör mån mar 31, 2008 11:54 am

    Någon som har någon trevlig fotbollsresa att berätta om så får ni gärna göra det här. Själv funderar jag på att ta en tripp ner till milano och se milan - inter i början av maj skulle bli en riktigt fet resa! Very Happy
    MUFC-
    MUFC-


    Antal inlägg : 23
    Registreringsdatum : 08-03-26
    Ålder : 33

    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  MUFC- mån mar 31, 2008 11:51 pm

    Japp, det derbyt kan vara en riktig upplevelse kan jag tänka mig.

    Jag har varit och sett el classico i Barcelona och det är en upplevelse, det är det.. Men jag har aldrig varit speciellt intresserad av spansk fotboll och kulturen där är väldigt speciell, knappt några bortasupportrar alls o.sv. men rent fotbollsmässigt så är det något jag rekommenderar. Smile

    Har även sett på fotboll i Italien, Tyskland, Holland o.s.v. men absolut ingenting går upp mot den engelska fotbollen.
    Jag har varit i Manchester fem gånger och sett Manchester United och det är något fantastiskt, kan bero på att jag har starka känslor för laget, men den engelska fotbollskulturen måste ses på plats. Det är fantastiskt bra stämning, inte speciellt dyrt att åka dit och det kanske häftigaste är alla dessa fanatiska supportrar i alla åldrar!!

    Rekommenderar er att åka till England om ni inte gjort det, extremt häftigt. Very Happy
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  Administratör tis apr 01, 2008 11:46 am

    Har tyvärr bara sett fotboll i Barcelona än så länge. men skulle gärna vilja se en premier league match enda nackdelen är att biljetterna till de bra matcherna är så fruktansvärt dyra i spanska och engelska ligan. MEN DET ÄR DET VÄRT! Very Happy
    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  Admin tis apr 01, 2008 5:27 pm

    Jag var för ca 1 år sen tror jag och såg mitt favorit i engelska Tottenham - Fullham kanske inte riktigt höjdar match men men. Det var kul att se dom spela och det är riktigt bra stämning måste jag säga. Det är något jag sla göra igen kolla engelsk fotboll kanske tottenam och något bättre lag.

    Yid
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  Administratör ons apr 02, 2008 9:36 am

    yid yid yid yid yid yid yid
    Nukiz
    Nukiz


    Antal inlägg : 10
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 35

    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  Nukiz tor apr 03, 2008 5:52 pm

    haha kanske inte har så mycket att komma med, men jag var i norrköping precis och det var grymt kul och grymt drag..gillade två våningspubben som var fylld med gårdare Very Happy
    erik
    erik
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 40
    Registreringsdatum : 08-03-20
    Ort : Norra huvudstaden

    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  erik fre apr 04, 2008 1:44 pm

    Nukiz skrev:haha kanske inte har så mycket att komma med, men jag var i norrköping precis och det var grymt kul och grymt drag..gillade två våningspubben som var fylld med gårdare Very Happy

    Djurgårdare *

    Finns ingenting som heter gårdare.

    Sponsored content


    Fotbollsresor Empty Sv: Fotbollsresor

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre apr 19, 2024 4:44 pm