Footballers

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Footballers

5 posters

    Anders Svensson eller Kim Källström?

    erik
    erik
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 40
    Registreringsdatum : 08-03-20
    Ort : Norra huvudstaden

    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  erik tor mar 27, 2008 6:22 pm

    Tillbaka till den vanliga frågan:

    Anders Svensson eller Kim Källström?

    Själv tycker jag med enkelt beslut Kim Källström, killen har vass vänsterfot som fa*n!
    Och så har han bonge att kunna möta t.ex Brasilien eftersom han spelar i så stor klubb.
    Om man jämför med Svensson dvs.
    MUFC-
    MUFC-


    Antal inlägg : 23
    Registreringsdatum : 08-03-26
    Ålder : 33

    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Sv: Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  MUFC- fre mar 28, 2008 8:07 pm

    Anders Svensson har gjort bra mycket mer än vad Kim Kälsström gjort för det svenska landslaget.

    Kim är en hårt arbetande mittfältare som gör det jobbigt för motståndarna, men samtidigt är inte han den som lägger den avgörande passningen,
    anders kan lägga enorma mackor som leder till mål, det kan inte Kim. På det viset är Anders bättre att ha med.
    Jag tycker bara det är löjligt att säga att: " Kim är bättre, för han spelar i Lyon och anders i elfsborg". Är anders viktigare för laget så ska han spela.
    Admin
    Admin
    Div.4
    Div.4


    Antal inlägg : 55
    Registreringsdatum : 08-03-18
    Ort : Där livet leker

    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Sv: Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  Admin fre mar 28, 2008 8:57 pm

    Kim såklart inget snack om saken!
    MUFC-
    MUFC-


    Antal inlägg : 23
    Registreringsdatum : 08-03-26
    Ålder : 33

    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Sv: Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  MUFC- lör mar 29, 2008 2:30 am

    Admin skrev:Kim såklart inget snack om saken!


    sådär låter det på många, motivering? Smile
    Administratör
    Administratör
    Div.3
    Div.3


    Antal inlägg : 83
    Registreringsdatum : 08-03-19
    Ålder : 34
    Ort : Stockholm

    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Sv: Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  Administratör mån mar 31, 2008 9:56 am

    eftersom linderoth e skadad så tycker jag att man kanske ska spela med båda anders defensivt och kim offensivt? Kim är för rba för att sitta på bänken i det svenska landslaget plus att han har en giftig vänsterdojja som är bra på frisparkar och hörnor. annars tycker jag att det kan alternera på den offensiva mittfältsrollen och rasmus lindgren som defensiv (linderoth som sagt skadad annars såklart han).
    Freddie
    Freddie


    Antal inlägg : 18
    Registreringsdatum : 08-03-25
    Ort : Stockholm

    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Sv: Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  Freddie mån mar 31, 2008 3:30 pm

    Som sagt så kommer förmodligen båda spela samtidigt i EM. Men när Linderoth är frisk så är mitt val Kim Källström. Han är bättre offensivt och har ett bättre skott. Eftersom att Linderoth är så skicklig defensivt så tycker jag att det är korkat att spela Svensson samtidigt, då blir mittfältet för defensivt.

    Sponsored content


    Anders Svensson eller Kim Källström? Empty Sv: Anders Svensson eller Kim Källström?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre mar 29, 2024 1:36 am